Доставка здійснюється транспортом компанії з понеділка по суботу як для роздрібних, так і оптових покупців, незалежно від району міста.

Інструкція по прийому товару

Захисне спорядження товару його колір та комплектність потрібно перевіряти в присутності співробітника доставки поки не переконаєтеся в цілісності товару і вірною комплектацією.

При прийманні товару клієнт (представник клієнта) в процесі розвантаження товару зазначає у накладній ті позиції, які приймає!
Звірте товар згідно з накладною

Кількість
Найменування
Колір
Розмір
Переконайтеся в цілісності упаковки;
Перевірте відкриті (які не перебувають у упаковці на момент видачі вам товару) дерев'яні елементи, ДСП або МДФ на наявність:
вм'ятин
відколів
подряпин
Перевірте на цілісність і відсутність подряпин:
Скло
профілю
стільниці
дзеркальні фасади
М'які меблі
Співробітник компанії, що здійснює доставку, зобов'язаний проконтролювати процес отримання товару і не здійснювати видачу, якщо клієнт (представник клієнта) не перебуває на місці вивантаження;
Після скоєння перевірки комплектації і цілісності товару клієнт (представник клієнта) зазначає у накладній, що товар прийнятий в повному обсязі, указує ПІБ, ставить підпис;
Після підписання накладної, відповідальність за товар лежить на Вас. І як наслідок будь-які зауваження з перерахованих вище пунктах прийняти ми не зможемо. В даному випадку підписується документ - акт прийому-передачі. Після підписання акту прийому-передачі, відповідальність за товар лежить на Вас. І як наслідок будь-які зауваження з перерахованих вище пунктах прийняти ми не зможемо. Співробітник компанії зобов'язаний дочекатися перевірки і отримати від Вас підпис.

Щоб своєчасно здійснити розвезення товару за всіма запланованими клієнтам, машина працює за графіком.

Тому просимо поставитися до процесу перевірки з розумністю, і якомога раніше відпускати машину компанії.

Якщо ми всі поставимося до цього з розумінням, ми зможемо звести до повної відсутності кількість затримок і збоїв у графіку доставок.