Інструкція з повернення

Якщо Ви повертаєте або обмінюєте виріб, ОБОВ'ЯЗКОВО наявність заводської упаковки. Перед поверненням  упакуйте виріб так само, як ви його отримали, або максимально наблизити упаковку до заводської.
Є ряд загальноприйнятих правил, коли прийняти рекламацію ми не можемо, це наступні:
1) закінчення гарантійного терміну;
2) невиконання рекомендацій щодо правильної експлуатації, описаної в паспорті виробу;
3) якщо пошкодження викликане нещасними випадками цілеспрямованих або помилкових дій покупця;
4) пошкодження виробу сторонніми предметами, рідиною, тваринами і т.д.
5) якщо пошкодження виникли в результаті транспортування або підйому виконаного самостійно покупцем;
6) ушкодження, завдані в результаті неякісного, непрофесійного монтажу, самостійно виконаного покупцем;

Подача звернень за фактами рекламацій здійснюйте в письмовій формі по електронній пошті. Це дасть нам можливість відразу ж, при першому зверненні з'ясувати всі нюанси для закриття цієї рекламації, не відволікати Вас уточнюючими питань і як наслідок подавати рекламації на фабрики в максимально короткий термін після Вашого звернення. З моменту отримання Вами товару, рекламацію можемо прийняти протягом 14 календарних днів! По закінченню терміну рекламацію можемо прийняти тільки на платній основі. Тому не затримуйте з подачею інформації з рекламацій.
Для оперативної обробки інформації з рекламацій, вказуйте наступні дані:
- П.І.Б.
-Номер замовлення
-Дата придбання
-Назва і характеристика вироби
-Причини рекламації
-Дані пакувальника (дата, зміна) - якщо э.
-Місцезнаходження товару
-Фото Бирок товару 
-Фото пошкоджень або фото з рулеткою при неправильному розмірі
       При виявленні браку всередині пачки, необхідно надати фото цілісності упаковки та бракованої деталі
При виявленні заводський рекламації по фасадах, необхідно надати фото фасаду на тлі упаковки з етикеткою
       При відсутності деталі, необхідно фото з рулеткою всіх пачок вироби із зазначенням розмірів упаковок
Перед розкриттям упаковки з фурнітурою, необхідно перевірити повну комплектацію згідно схеми зборки. При виявленні відсутності деталей фурнітури необхідно надати фото бирки з упаковки і фото цілісності самої упаковки. 
     Подати на фабрику рекламацію ми можемо тільки після отримання всіх необхідних даних. Тому враховуйте, що термін закриття рекламації бере відлік не з моменту подачі перших даних, а від моменту подачі всіх даних.
Якщо ви будете дотримуватися цих нескладних пунктів, то у нас ніколи не виникне розбіжностей. 
   Ці інструкції основоположні, але вони не носять ультимативний характер. Завжди може виникнути ситуація неописана в інструкціях.
Терміни закриття рекламацій від 2-х до 4-х тижднів